-15%
BEVEZETÉS A PIACKUTATÁSBA
-
Termékkód: 9789630596756
-
Kiadó:
AKADÉMIAI KIADÓ ZRT
-
Szerző:
-
Formátum:
-
Oldalak száma:
-
-
Készlet információ: Érdeklődjön!
-
Fogyasztói ár:
4,845 Ft
5,700 Ft
-
-
-
Vannak azok a szakkönyvek, amiket álmatlan éjszakákon veszünk elő altató helyett. Na, ez a könyv garantáltan nem az. Jó érzés töltött el, amikor először végiglapoztam. Lám csak, lehet egy magyar nyelvű piackutatási szakkönyv is érdekes, olvasmányos, egyben professzionális. És gyakorlatias, a legfejlettebb módszertanok csínja-bínja benne van világos példákkal alátámasztva. Sokkal tovább megy az alapoknál, A tapasztalt marketingesnek is rengeteg jó tippet, javaslatot tartogat. A jobb cégek a kutatásra ma már nem költségként, hanem beruházásként tekintenek. Ennek a beruházásnak akkor a legjobb a megtérülése, ha minden résztvevő - a piackutató, a marketinges, de még a pénzügyi vagy a csúcsvezetők is - egy nyelvet beszélnek. Ezt a könyvet mindenkinek ajánlom szíves fogyasztásra.Müller Kornél,Senior CMi Director, Unilever Europe, Rotterdam