-15%
NAGY MÉDIA KÖNYV 2008.
-
Fogyasztói ár:
8,415 Ft
9,900 Ft
-
-
-
2008-ban ismét megjelent a Nagy Média Könyv, a magyarországi marketing és kommunikációs szakma alapvető kézikönyve, mely tematikusan és vizuálisan bemutatja a hazai médiumokat:a médiumokban felhasználható kreatív megoldásokat,alapárakatelérhető felületeketszakmai kontaktokat, melyek az iparág bármely szektorában dolgozó piaci szereplő számára fontosak lehetnek. A Nagy Média Könyv olyan kiadvány, amelynek ott a helye minden kommunikációs és marketing szakember polcán! A Nagy Média Könyv fejezeteiSzerkesztőségi tartalomNyomtatott média Print Naplilap Hetilap Havilap Időszaki kiadványok Egyéb Telekommunikáció Tv Rádió Mozi OnlineOutdoorIndoorÜgynökségek Médiatervezők Saleshouse-ok Média adatbankokSzakmai szövetségekIndex többféle csoportosításban