-15%
POLITIKAI MARKETING - F07 -
-
Termékkód: 9639197564
-
Kiadó:
BAGOLYVÁR KFT
-
Szerző: NEWMAN, BRUCE I.
-
Formátum:
-
Oldalak száma:
-
-
Készlet információ: Érdeklődjön!
-
Fogyasztói ár:
1,573 Ft
1,850 Ft
-
-
-
A kötet részletesen tárgyalja miként `viszik piacra` a jelölteket, és miként alkalmazzák a politikában azokat a kifinomult technikákat, amelyeket marketingszakértők vetnek be termékek és szolgáltatások értékesítésére. A szerző a demokratikus folyamat lényeges kérdéseivel foglalkozik. Nagyító alá veszi a pozicionálás, a közvélemény-kutatás, a direct mail, az ingyenesen hívható telefonvonalak, a politikai tévéreklámok és más befolyásolási módszerek helyét és szerepét a választási folyamatban. Az 1992-es USA elnökválasztást használva esettanulmányként, a szerző megvilágítja, milyen változások figyelhetők meg a demokratikus folyamatokban a politikai marketing fokozódó térnyerésének köszönhetően.