-10%

A KÖZÖSSÉGI MÉDIA NAGYKÖNYVE (BŐVÍTETT KIADÁS) - HOGYAN VIDD SIKERRE A CÉGED ÉS
Ma már szinte nincs is olyan beszélgetés, amelyben ne említenék meg a Facebook,Instagram, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyiramindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeketvagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett ezek a felületek a vásárlásiszokásainkat is befolyásolják, vállalkozóként, cégként azonban nem mindenesetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen.A Közösségi média nagykönyve éppen ezért esettanulmányokon és feladatokonkeresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásátóla trollok és influencerek kezelésén át a nyereményjátékokig.Klausz Melinda 2007 óta foglalkozik közösségimédia-marketinggel, 2008 óta blogol, élete első Facebook-hirdetését 2009-ben hozta létre. Cégét, a Klausz Social Groupot a Magyar Marketing Szövetség hat KKV-Marketing Gyémánt-, a turizmus szakma 5 díjjal tüntette ki, míg 2019-ben elhozták a Kreatív Influ’ Aranyát, illetve

Írjon vélemény

Az Ön neve:

Az Ön véleménye:

Megjegyzés: HTML kódok nem engedélyezettek!

Értékelés: Rossz

Írja be az ellenőrző kódot: