-10%

ARCULAT ÉS IDENTITÁS 2. - VEZETŐ MAGYAR MÁRKÁK TRADICIONÁLIS MÚLTTAL ÉS INNOVATÍ
A könyv tizenkét jól ismert, nagy múltú és ma is nagyon sikeres magyar márkát mutat be a fordulatokban bővelkedő alapítástól a kezdeti nehézségeken át a napjainkban jelentkező kihívásokig. A könyvben szereplő márkák: Gerbeaud, Gödöllői Királyi Kastély, Gundel, Helia-D, Herend, Pöttyös, Richter Gedeon, Soproni, Szamos, Törley, Tungsram és az Unicum.A kötet arra az egy kérdésre keresi a választ, hogy hogyan tud egy márka generációkon átívelően sikeres maradni. Az ismertetett márkák alapítói koruk kimagasló innovátorai voltak, azon idők „startupperei”. Lelkesedésük, hitük, termékük iránti töretlen bizalmuk a mai napig él azokban az örökségüket tisztelőkben, akik a hagyományok ápolása mellett építik tovább ezeket a márkákat.A könyvben bemutatott, az egész ország, sőt a határainkon túl is nagy ismertségnek örvendő magyar márkákat példaértékűek: nagy felfedezők és fejlesztők, akik mindig újításokkal kísérleteznek, és igyekeznek folyamatosan megújulni úgy, hogy – az alapértékeiket sosem téves

Írjon vélemény

Az Ön neve:

Az Ön véleménye:

Megjegyzés: HTML kódok nem engedélyezettek!

Értékelés: Rossz

Írja be az ellenőrző kódot: