-15%
A KÖZÖSSÉGI MÉDIA BOTRÁNYKÖNYVE - HOGYAN KEZELJÜK A KÖZÖSSÉGI MÉDIA KONFLIKTUSAT
-
Termékkód: 5901234123457
-
Kiadó:
KOZOSSEGI-MEDIA.COM
-
Szerző: KLAUSZ MELINDA
-
Formátum:
-
Oldalak száma:
-
-
Készlet információ: Érdeklődjön!
-
Fogyasztói ár:
4,080 Ft
4,800 Ft
-
-
-
\"Az online felületeken szemvillanás alatt terjedhetnek a konfliktusok. Elég egy át nem gondolt gyors, vagy éppen egy megfelelő, de túl késői válasz és arra eszmélünk, hogy már a sajtó foglalkozik velünk, a vásárlók bojkottot hirdetnek, az árbevételünk pedig csökken.Bár könnyű és gyors megoldásnak tűnhet a negatív hozzászólások törlése, bannolása, sajnos nem minden felületen tehetjük ezt meg, másrészt a mai felhasználók igencsak átlátják az oldalak működését és könnyűszerrel választhatnak egy számunkra fájóbb támadási formát. Érdemes tehát megtanulni inkább a konfliktusok megfelelő kezelését!Könyvünkben közel 150 esettanulmányon és számos feladaton keresztül mutatjuk be kifejezetten a social media felületeken megjelenő vállalati, munkahelyi és magánéleti konfliktusok, problémák valamint panaszok típusait, megoldási és megelőzési módjait.A kötetben a trollok, az influencerek, a nyereményjáték-vadászok, az Instagram \"fake-beszállítók\" és az általuk okozott konfliktusok is helyet kapnak.\"