-10%

DÖNTÉSGYÁR
„Ez a kiadvány a fogyasztói magatartás megértésének Haynes-kézikönyve. Tessék vásárolni belőle egy példányt, és aztán venni még egyet, amit oda lehet adni a marketingszakmában dolgozók 97%-ának, akik túl fiatalok hozzá, hogy emlékezzenek rá: mire is való az a fránya Haynes-kézikönyv.”Rory Sutherland,a Spectator rovatvezetőjeés az Ogilvy & Mather alelnöke„A viselkedéstudomány évtizedek óta segít bennu¨nket, hogy jobb, okosabb döntéseket hozzunk. Richard Shottonkönyve megmutatja, miként lehet Daniel Kahneman és Richard Thaler Nobel-díjas pszichológusok meglátásait nem csupán a marketingkommunikáció teru¨letén, de a hétköznapi döntéshelyzetekben is hatékonyan alkalmaznunk.”Dominik Imseng,a Chief Behavioral Officerés A Bogár forradalmacímű könyvek szerzője

Írjon vélemény

Az Ön neve:

Az Ön véleménye:

Megjegyzés: HTML kódok nem engedélyezettek!

Értékelés: Rossz

Írja be az ellenőrző kódot: