-10%
A NAGY TÚLÉLŐ - IDŐUTAZÁS A MARKETINGBEN
-
Termékkód: 9789630592505
-
Kiadó:
AKADÉMIAI KIADÓ ZRT
-
Szerző: FOJTIK JÁNOS ÉS VERES ZOLTÁN
-
Formátum:
-
Oldalak száma:
-
-
Készlet információ: Készleten
-
Fogyasztói ár:
5,625 Ft
6,250 Ft
-
-
-
A mai ember élettörténete a fogyasztás története. Az életünk során elfogyasztott termékek, szolgáltatások, médiatartalmak, kulturális tartalmak, ideológiák, de akár művészeti és vallási élmények is valamilyen marketingtevékenységgel kerülnek hozzánk. Ne ringassuk álomba magunkat - a felkelő nap látványát sem kapjuk már szlogen nélkül. Így aztán a hétköznapi ember sem tudja elkerülni, hogy szembenézzen a fogyasztás tárgya és a fogyasztó közé ékelődő marketing mibenlétével.Hoffmann Márta és Kozák ÁkosA kérdés nem is annyira az, hogy mi a marketing definíciója, ugyanis a marketingnek igen sok definíciója létezik. Az már érdekesebb kérdés, hogy ezek a definíciók hogyan változnak az idő múlásával. A marketinggel kapcsolatos félreértések többsége leginkább abból adódik, hogy nem sokan vannak tisztában a marketing történetével.Fojtik János és Veres Zoltán